انواع خبر واطلاعات شیطان پرستان برای تحلیل گران

سینا فیلم سابق با مطالب جدید آمد...

انواع خبر واطلاعات شیطان پرستان برای تحلیل گران

سینا فیلم سابق با مطالب جدید آمد...

میم مثل مترو

یادمه با یکی از دوستا که رفته بودیم مرقد امام خمینی برای تفرج و گشت و گذار ، وقتی که بر میگشتیم طرف مترو دیدم مترو واستاده و همه دارن سوار میشن گفتم بدو که اونم دنبالم اومد ، دیدم همه شلوغن جز آخری .
خلاصه بدو بدو رفتم که سوار شم مامور جلومو گرفت هی میگفت آقا نمیشه سوار شی حالا من با همون حال سوار شدم اون دوستم هم داشت میومد سوار شه در حالی که رفتم تو واگن از مامور پرسیدم چرا نمیشه سوار شیم اینهمه جا !
یه نگاه عاقل اندر سفی کرد و گفت : آخه زنونه است !!!
نگاه که کردم دیدم مثل اینکه واگن بانوان ( فقط بانوان ) سوار شدیم
ما رو میگی حالا ، زود کماندویی پیاده شدم و به دوستم گفتم بدو بدو زنونه است !
تا خود تهرون داشتیم میخندیدیم
خداییش تو دو سه سال گذشته اینقدر ضایع سوتی نداده بودم
مترو



بقیه در ادامه مطالب...


یادمه با یکی از دوستا که رفته بودیم مرقد امام خمینی برای تفرج و گشت و گذار ، وقتی که بر میگشتیم طرف مترو دیدم مترو واستاده و همه دارن سوار میشن گفتم بدو که اونم دنبالم اومد ، دیدم همه شلوغن جز آخری .
خلاصه بدو بدو رفتم که سوار شم مامور جلومو گرفت هی میگفت آقا نمیشه سوار شی حالا من با همون حال سوار شدم اون دوستم هم داشت میومد سوار شه در حالی که رفتم تو واگن از مامور پرسیدم چرا نمیشه سوار شیم اینهمه جا !
یه نگاه عاقل اندر سفی کرد و گفت : آخه زنونه است !!!
نگاه که کردم دیدم مثل اینکه واگن بانوان ( فقط بانوان ) سوار شدیم
ما رو میگی حالا ، زود کماندویی پیاده شدم و به دوستم گفتم بدو بدو زنونه است !
تا خود تهرون داشتیم میخندیدیم
خداییش تو دو سه سال گذشته اینقدر ضایع سوتی نداده بودم
مترو

والله من این خانومو نمیشناسم ، هر چی گشتم عکس پیر زنی چیزی توی مترو گیر بیارم پیدا نشد !!! اینقدر گیر ندید به این بنده خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد